مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:002020-01-19اجتماعي

لغو 16 پرواز ورودی و خروجی فرودگاه تبریز


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: در پی بارش برف و کاهش دید 16 پرواز ورودی و خروجی شرکت های مختلف هواپیمایی صبح امروز در فرودگاه شهید مدنی تبریز لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرودگاه تبریز، رامین آذری با بیان اینکه از این تعداد 8 پرواز ورودی و 8 پرواز خروجی بود، افزود: با توجه به بارش برف سنگین و کم سابقه در برخی شهرهای کشور و هم چنین تبریز برخی پروازهای این فرودگاه لغو و برخی دیگر با تأخیر انجام می شود.

وی اظهار داشت: 5 پرواز ورودی از تهران از ساعت 6 صبح امروز که به ترتیب متعلق به شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، آتا، کاسپین و قشم بوده اند به دلیل دید پایین در فرودگاه مهرآباد لغو شد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: همچنین پرواز شماره IR291 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر اهواز – تبریز، پرواز شماره 1271 شرکت هواپیمایی قشم از شیراز، پرواز شماره 6911 شرکت هواپیمایی کاسپین از عسلویه نیز باطل اعلام شده و پرواز شماره 900 شرکت ایران ایرتور از مشهد نیز با تأخیر انجام می شود.

آذری، با اشاره به لغو برخی از پروازهای خروجی فرودگاه تبریز نیز ادامه داد: 2 پرواز شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تبریز – تهران و پرواز شرکت های هواپیمایی ایران ایرتور، قشم و کاسپین در مسیر تبریز – تهران نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو 16 پرواز ورودی و خروجی فرودگاه تبریز

لغو 16 پرواز ورودی و خروجی فرودگاه تبریز