مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:452020-01-19ورزشي

انتقاد رضا عنایتی از سازمان لیگ فوتبال


سرمربی سرخپوشان پاکدشت پس از لغو دیدار با گل ریحان البرز می گوید سازمان لیگ باید پیش بینی شرایط آب و هوایی را می کرد تا باشگاه ها متحمل هزینه اجباری نشوند.

- سرمربی سرخپوشان پاکدشت پس از لغو دیدار با گل ریحان البرز می گوید سازمان لیگ باید پیش بینی شرایط آب و هوایی را می کرد تا باشگاه ها متحمل هزینه اجباری نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از باشگاه سرخ پوشان پاکدشت، رضا عنایتی، سرمربی این تیم درباره لغو دیدار تیمش مقابل گل ریحان البرز به علت بارش شدید برف گفت: متاسفانه ما به دلیل شرایط نامساعد جوی باید امروز هم در اردو بمانیم و این مساله مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

او ادامه داد: در حال حاضر حتی نرم افزارهای ابتدایی پیش بینی هوا نیز در دسترس است و از چند روز قبل مشخص بود امروز هوای استان های تهران و البرز برفی خواهد بود، بنابراین می شد این بازی را به فردا موکول کرد تا به هر دو باشگاه سرخپوشان و گل ریحان هزینه اضافی تحمیل نشود.

سرمربی سرخپوشان پاکدشت در پایان گفت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی جالب نیست و به نظر بنده سازمان لیگ می تواند با پیش بینی درست شرایط کاری کند که باشگاه ها با هزینه های اضافی در این شرایط رو به رو نشوند و امیدوارم برای دیدارهای بعدی این اتفاق رخ ندهد تا رقابت ها با برنامه ریزی بهتری برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رضا عنایتی از سازمان لیگ فوتبال

انتقاد رضا عنایتی از سازمان لیگ فوتبال