مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:502020-01-19سياسي

دوم اسفند روز یاس و ناامیدی برای دشمنان است


فرماندار میبد در نشست با اصحاب رسانه گفت: دوم اسفند روز یاس و ناامیدی برای دشمنان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فرماندار میبد در این نشست که با حضور معاونان و بخشداران شهرستان برگزار شد، گفت: هدف ما رقابت، سلامت و حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

فلاح با بیان اینکه دوم اسفندماه 98 شور و حماس ملی به تمام معنا در کشور شکل خواهد گرفت، افزود: در شهرستان میبد هم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 76 صندوق ثابت و سیار برای اخذ رای پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و رقابتی را در میبد فراهم کرده و مردم شریف میبد با مشارکت باشکوه و حداکثری نشان خواهند داد که همچنان وفادار به نظام و انقلاب هستند.

فرماندار میبد ادامه داد: دوم اسفندماه قطعا روزی است که برای دوستداران انقلاب، روز خوب و پرخاطره و برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی خواهد بود.

فلاح خاطرنشان کرد: میبدی ها به سرنوشت شهر و کشورشان حساسند و تقدیم بیش از 500 شهید در دوران 8 سال دفاع مقدس به نظام و انقلاب نشان دهنده این است که مردم میبد حس خوب و حب وطن دارند.

وی افزود: با تبلیغاتی که کاندیدا ها بر اساس سوابقشان در زمان قانونی تبلیغات می کنند، مردم می توانند اصلح را شناخته و نماینده خود را به مجلس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوم اسفند روز یاس و ناامیدی برای دشمنان است

دوم اسفند روز یاس و ناامیدی برای دشمنان است