مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:052020-01-19اجتماعي

لغو پروازهای فرودگاه تبریز و سهند


بارش سنگین برف و کولاک پرواز های فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز و سهند را لغو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل فرودگاه های استان گفت: به علت بارش برف و کاهش دید 16 پرواز ورودی و خروجی شرکت های مختلف هواپیمایی صبح امروز در فرودگاه شهید مدنی تبریز لغو شد.

رامین آذری با بیان اینکه از این تعداد 8 پرواز ورودی و 8 پرواز خروجی بود افزود: با توجه به بارش برف سنگین و کم سابقه در برخی شهرهای کشور و هم چنین تبریز برخی پروازهای این فرودگاه لغو و برخی دیگر با تاخیر انجام می شود.

وی ادامه داد: پنج پرواز ورودی از تهران از ساعت 6 صبح امروز که به ترتیب متعلق به شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، آتا، کاسپین و قشم بوده اند به دلیل دید پایین در فرودگاه مهرآباد لغو شد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی اضافه کرد: همچنین پرواز شماره IR291 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر اهواز تبریز، پرواز شماره 1271 شرکت هواپیمایی قشم از شیراز، پرواز شماره 6911 شرکت هواپیمایی کاسپین از عسلویه نیز باطل اعلام شده و پرواز شماره 900 شرکت ایران ایرتور از مشهد نیز با تاخیر انجام می شود.

آذری با اشاره به لغو برخی از پروازهای خروجی فرودگاه تبریز نیز ادامه داد: 2 پرواز شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تبریز تهران و پرواز شرکت های ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو پروازهای فرودگاه تبریز و سهند

لغو پروازهای فرودگاه تبریز و سهند