مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:502020-01-19اجتماعي

مراسم روز هوای پاک در استان بوشهر برگزار شد


مراسم روز هوای پاک همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های هفته هوای پاک امسال با شعار اقدام و عمل برگزار می شود.

فرهاد قلی نژاد افزود: امسال سعی می کنیم تا از ظرفیت های رسانه های استانی، آموزش و پرورش، شورای شهرها و روستاها، جمعیت هلال احمر، ورزش و جوانان و سمن های محیط زیستی استان، برنامه های جمعی (پاکسازی، درخت کاری، مسابقات محیط زیستی)، و سایر موارد در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیستی به نحوه شایسته ای استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: از برنامه های هفته هوای پاک اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر می توان به نواختن زنگ هوای پاک در مدارس استان بوشهر و برگزاری نشست هم اندیشی دانشگاه خلیج فارس و سمن های محیط زیستی اشاره کرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از برگزاری همایش دوچرخه سواری با هیأت دوچرخه سواری خبر داد و خاطرنشان کرد: یک روز استفاده از وسایل نقلیه عمومی رایگان از دیگر برنامه های این روز است.

وی ادامه داد: کاشت درختان در مدارس، پیاده روی صبحگاهی کارکنان محیط زیست، نمایش فیلم و آموزش دانش آموزان در اداره کل، بازدید دانش آموزان از موزه، بازدید از مرکز معاینه خودرو و نظارت بر روند کار و اعلام برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم روز هوای پاک در استان بوشهر برگزار شد

مراسم روز هوای پاک در استان بوشهر برگزار شد