مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 12:552020-01-19بين الملل

دولت انگلیس طرح منتقل کردن مقر مجلس اعیان را در نظر دارد


رییس حزب محافظه کار انگلیس امروز یکشنبه اعلام کرد، دولت لندن در نظر دارد به هدف ارتقاء سطح برخی مناطق، مقر مجلس اعیان پارلمان را به شمال این کشور منتقل کند و برای این منظور دو نامزد، - رییس حزب محافظه کار انگلیس امروز یکشنبه اعلام کرد، دولت لندن در نظر دارد به هدف ارتقاء سطح برخی مناطق، مقر مجلس اعیان پارلمان را به شمال این کشور منتقل کند و برای این منظور دو نامزد، نخست شهر یورک و بعد شهر بیرمنگام برای میزبانی از این مقر در نظر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، حزب محافظه کار متعلق به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در جریان انتخابات پارلمانی ماه گذشته میلادی برای کرسی های مجلس عوام، توانست کرسی هایی را در نواحی شمالی انگلیس که به صورت سنتی پایگاه حمایت از حزب رقیب یعنی حزب کارگر به حساب می آیند به دست بیاورد.

در همین راستا گزارش شده که بوریس جانسون به هدف تحکیم دستاوردهای حزبش در این حوزه، وعده افزایش سرمایه گذاری در شمال انگلیس را که از بابت افول صنایع سنگین و اجرای سیاست های ریاضت آمیز لطمه خورد، داده است.

جیمز کلورلی، رییس حزب محافظه کار انگلیس به اسکای نیوز در پاسخ به سوالی درباره برنامه ریزی دولت برای منتقل کردن مقر مجلس اعیان به شهر یورک، اظهار کرد: ما ممکن است این کار را انجام دهیم و این یکی از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت انگلیس طرح منتقل کردن مقر مجلس اعیان را در نظر دارد

دولت انگلیس طرح منتقل کردن مقر مجلس اعیان را در نظر دارد