موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:152020-01-19اقتصادي

عرضه 92 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه خوزستان


موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران چهار صد و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی را در خوزستان برگزار می کند و این نمایشگاه با حضور ناشران داخلی و عرب و ناشران الکترونیک فردا افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان با ارائه 92 هزار و 974 عنوان کتاب در محل دائم نمایشگاه های بین المللی خوزستان در 3 سالن و با حضور 409 ناشر داخلی و عرب و ناشران الکترونیک برگزار می شود.

بانک عامل مستقر در نمایشگاه مبلغ 800 میلیون تومان بن کارت یارانه ای الکترونیکی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه را با ارائه کارت ملی بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد کرد.

در مدت برگزاری این رویداد فرهنگی، برنامه های جنبی مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان به برگزاری نشست های تخصصی با محوریت کتاب و کتابخوانی، نمایش تابلو هایی درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب، رونمایی از تازه های نشر استان، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست های تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب های اجتماعی، شب شعر و.

اشاره کرد.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان از 30 دی تا 5 بهمن در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 22 پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 92 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه خوزستان

عرضه 92 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه خوزستان