مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 14:452020-01-19سياسي

علت سقوط هواپیمای اکراینی بر اثر حمله سایبری منتفی است/ خطای انسانی محرز است


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق بررسی های این کمیسیون علت سقوط هواپیمای اکراینی خطای انسانی است و گمانه زنی هایی چون جنگ الکترونیک هنوز اثبات نشده است.

- حجت الاسلام مجتبی ذالنور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی سانحه سقوط هواپیمای بویینگ 737 خط هواپیمایی اکراین در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رییس کمیته ویژه بررسی ستاد کل نیروهای مسلح، نماینده سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانشین فرمانده کل ارتش، رییس هواپیمای کشوری و مدیر فرودگاه بین المللی امام (ره) در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافتند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان مذکور هر یک گزارش هایی از بررسی های انجام شده خود درباره سانحه سقوط هواپیمای اکراینی ارائه دادند.

ذوالنور بیان کرد: نمایندگان حاضر در این جلسه همه سئوالات و ابهاماتی که درباره سقوط هواپیمای اکراینی وجود داشت، مطرح کردند و این مسئولان هم به صورت کارشناسی شده و با دقت کامل به این سئوالات پاسخ دادند.

وی افزود: یکی از مباحثی که در این جلسه مطرح شد ابهاماتی بود که در خصوص احتمال جنگ الکترونیک و هجوم سایبری در این حادثه مطرح بود که تقریباً تا الان این موضوع منتفی است مگر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت سقوط هواپیمای اکراینی بر اثر حمله سایبری منتفی است/ خطای انسانی محرز است

علت سقوط هواپیمای اکراینی بر اثر حمله سایبری منتفی است/ خطای انسانی محرز است