مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:002020-01-19اجتماعي

انتقال مفاهیم محیط زیستی به دانش آموزان از رسالت های آموزش و پرورش است


انتقال مفاهیم محیط زیستی به دانش آموزان از رسالت های آموزش و پرورش است و باید دانش آموزان و خانواده های آنها را نسبت به موضوعات محیط زیستی حساس کنیم تا بتوانیم فرهنگ حفظ محیط زیست و کمک به کاهش آلودگی هوا را در جامعه نهادینه نماییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در مراسم گرامیداشت روز ملی هوای پاک گفت: حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا با مشارکت همه آحاد جامعه اتفاق خواهد افتاد و بدون مشارکت نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

قاسمعلی خدابنده آشناسازی دانش آموزان با فرهنگ محیط زیست و هوای پاک، توسعه فضاهای سبز مدارس، کاشت درخت در هفته درختکاری در مدارس، راه اندازی سیستم گلخانه در بعضی مدارس، استفاده از وسایل نقلیه عمومی و کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و اصلاح سیستم گرمایشی مدارس را از جمله اقدامات مهمی دانست که آموزش و پرورش استان در جهت کمک به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا انجام داده است.

وی گفت: آموزش و پرورش استان در جهت اصلاح سیستم گرمایشی مدارس گام های بزرگی برداشته است و به طور قطع اصلاح سیستم گرمایشی به بهبود کیفیت هوای شهر کمک خواهد کرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: خاستگاه اصلی آموزش اخلاق محیط زیستی و مسوولیت پذیری اجتماعی مدارس هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مفاهیم محیط زیستی به دانش آموزان از رسالت های آموزش و پرورش است

انتقال مفاهیم محیط زیستی به دانش آموزان از رسالت های آموزش و پرورش است