مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 19:062020-01-19ورزشي

سرپرست فدراسیون فوتبال: بازی در کشور ثالث را نمی پذیریم


حیدر بهاروند شامگاه یکشنبه پس از مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گلستان اظهار داشت: مدیران تیم های ایرانی حاضر در جام باشگاه های آسیا بایکدیگر متحد شده و مخالفت خود با این حکم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند.

وی گفت: مردم ایران خواهان میزبانی از تیم های باشگاهی کشورهای دیگر هستند و حکم غیرفوتبالی و سیاسی ای اف سی را توهین به امن ترین کشور منطقه دانسته و از مدیران فوتبال می خواهند زیر بار آن نروند.

سرپرست فدراسیون فوتبال ادامه داد: در حالی که کشورهایی مانند عربستان، امارات و فرانسه در سال های اخیر همواره شاهد چالش های نظامی و تظاهرات گسترده داخلی هستند، هیچ گاه با این گونه حکم ها تهدید نشدند.

بهاروند اظهار امیدواری کرد که این مشکل به شکل مسالمت آمیز و به نفع فوتبال ایران به سرانجام برسد که یقینا سود آن با توجه به کیفیت بالای فوتبال ایران و انبوه هواداران آن، در نهایت نصیب کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: حداکثر تا هفته آینده و از بین گزینه های داخلی و خارجی، سرمربی تیم ایران معرفی خواهد شد و تمام گزینه های مورد نظر برای کسب این کرسی از بخت یکسانی برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فدراسیون فوتبال: بازی در کشور ثالث را نمی پذیریم

سرپرست فدراسیون فوتبال: بازی در کشور ثالث را نمی پذیریم