مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 19:252020-01-19پزشكي

زنگ خطر دفع غیر اصولی زباله های عفونی در شیروان


دفع زباله های بیمارستانی در شیروان چند وقتی است که به یک معضل جدی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، زباله های عفونی مراکز بهداشتی و درمانی شیروان، زباله های بلاتکلیفی هستند که سال هاست کسی مسئولیت آنها را به عهده نگرفته است.

نحوه جمع آوری، حمل و خصوصا دفع زباله های عفونی بیمارستانها و مراکز بهداشتی شهرستان از مدت ها قبل غیراصولی صورت می گیرد و این درحالی است که زباله های بیمارستانی از خطرناکترین انواع زباله ها به شمار می آیند.

رضایی، یکی از شهروندان شیروانی با یادآوری اینکه نظارت بر نحوه جمع آوری و دفع زباله های عفونی و درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی، وظیفه شبکه بهداشت و درمان است می گوید: مدت ها پیش، زباله های شهر در نزدیکی شیروان و اطراف شیرکوه، انباشته و سوزانده می شد که پس از گلایه های زیاد به چهار کیلومتری شمال شهر منتقل شد که با شنیدن اوضاع دفع زباله در آنجا، نگران سلامت خودمان و محیط زیست هستیم.

موسوی دیگر شهروند شیروانی نیز با گلایه از انباشته شدن نامناسب زباله های درمانی و عفونی در شیروان و با هشدار درخصوص رهاسازی پسماندهای عفونی و بیمارستانی در طبیعت، گفت: رهاسازی پسماندهای بیمارستانی در محیط زیست علاوه بر آلودگی آب و خاک، سلامت مردم را به خطر می اندازد و زمینه شیوع بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر دفع غیر اصولی زباله های عفونی در شیروان

زنگ خطر دفع غیر اصولی زباله های عفونی در شیروان