مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 20:102020-01-19بين الملل

کشته شدن نزدیک به 100 تن در حملات گروه های مسلح با استفاده از سلاح های نانو در ادلب


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، در جریان حملاتی که گروه های مسلح سوری از 16 ژانویه با استفاده از سلاح های ناتو انجام دادند، 47 نظامی و 51 غیر نظامی جان خود را از دست داده اند.

- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، در جریان حملاتی که گروه های مسلح سوری از 16 ژانویه با استفاده از سلاح های ناتو انجام دادند، 47 نظامی و 51 غیر نظامی جان خود را از دست داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، یوری بورینکوف، رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: از تاریخ 16 ژانویه سال جاری میلادی پایگاه های نیروهای وابسته به دمشق در منطقه کاهش تنش ادلب 16 بار هدف حملات گروه های مسلح قرار گرفتند.

همچنین گروه های تروریستی در همین مدت 253 بار شهرها و شهرک های این منطقه را هدف قرار دادند.

این مسئول روس تاکید کرد: شرایط منطقه ادلب از مه 2019 شاهد چنین تنش هایی نبوده است و حملات گروه های مسلح از 16 ژانویه تاکنون منجر به کشته شدن 47 نظامی سوری و زخمی شدن 77 تن دیگر از آنها و نیز کشته شدن 51 غیرنظامی و زخمی شدن 116 غیر نظامی دیگر شده اند.

وی افزود: این گروه های مسلح پیش از این از سلاح ها و مهمات دست ساز استفاده می کردند اما در حال حاضر به استفاده از سلاح ها و مهمات نظامی ای که منبع آنها کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی هستند، رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن نزدیک به 100 تن در حملات گروه های مسلح با استفاده از سلاح های نانو در ادلب

کشته شدن نزدیک به 100 تن در حملات گروه های مسلح با استفاده از سلاح های نانو در ادلب