مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 21:452020-01-19سياسي

ارائه یک هزار و 376 خدمت مسکن به مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از ارائه یک هزار و 376 مورد خدمات در بخش مسکن به مددجویان خبر داد و گفت: 58 فقره از ساختمان های احداثی در مناطق محروم و کم برخوردار بوده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تأمین مسکن مددجویان این نهاد با کمک خیران و نیکوکاران از اولویت برنامه های امداد بوده و تلاش می کنیم با نیازسنجی صحیح و به موقع و ارائه خدمات هدفمند زمینه ارائه خدمات مورد نیاز مددجویان این نهاد در بخش مسکن با هم افزایی منابع داخلی کمیته امداد و کمک های مردمی فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان افزود: با کمک خیران، اعتبارات امدادی و از محل زکات یک واحد منزل مددجویی با اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان برای یک زن سرپرست خانواده احداث و تحویل شد و مشکل اصلی این خانواده مستأجری و نبود مسکن و سرپناه بود که با مساعدت صورت گرفته مشکل رفع شد.

وی در ادامه از ارائه یک هزار و 376 مورد خدمات در بخش مسکن به مددجویان کمیته امداد استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: از مجموع خدمات مسکن ارائه شده به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان 145 مورد مسکن برای خانوارهای مددجویی این نهاد در قالب ساخت، خرید، بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویی و تکمیل مساکن نیمه تمام و 148 مورد سرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه یک هزار و 376 خدمت مسکن به مددجویان زنجانی

ارائه یک هزار و 376 خدمت مسکن به مددجویان زنجانی