مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 23:152020-01-19سياسي

تیر خلاص شورای ترافیک قم به طرح جنجالی تقاطع کیوانفر


جلسه بررسی نحوه اجرای تقاطع غیر همسطح شهید کیوانفر به خیابان امام خمینی (ره) بار دیگر محل نزاع و اختلاف بین اعضای شهرداری قم و سایر اعضای شورای ترافیک شد.

در بخشی از این جلسه محسن بهشتی معاون عمرانی استاندار قم به عنوان یکی از منتقدین سرسخت اجرای طرح پس از اینکه طبق قانون و نظر شورای حل اختلاف احداث این تقاطع جنبه رسمی به خود گرفته بود؛ بیان کرد: من به صراحت می گویم که با این طرح مخالف هستم.

استاندار قم ضمن اشاره به وجهه قانونی مصوبات شورای حل اختلاف خطاب به بهشتی گفت: آقای بهشتی دیگر ناراحت نباشید شما تلاش خودتان را کردید که بهشتی در پاسخ گفت: اتفاقا من امروز ناراحت نیستم چون جلسه ضبط و فیلمبرداری می شود و مانند جلسه تصمیم گیری منوریل نیست که مردم از آن با خبر نشوند.

استاندار در ادامه گفت: بالاخره آقای بهشتی شما ساکن و از اهالی قم هستید و نگرانی های شهر را بهتر از ما که مجاور هستیم می فهمید، بهشتی هم در کنایه به شهردار اصفهانی قم گفت: فعلا که مجاوران برای قمی ها تصمیم می گیرند.

استاندار قم هم که از ابتدا مخالفت خود را با اصل اجرای این طرح بارها اعلام کرده بود گفت: شهرداری این طرح را اجرا کند اما بداند که این اقدام آنها در تاریخ و جغرافیای استان قم ثبت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر خلاص شورای ترافیک قم به طرح جنجالی تقاطع کیوانفر

تیر خلاص شورای ترافیک قم به طرح جنجالی تقاطع کیوانفر