مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 05:202020-01-20دانش

دانشگاه های 5 استان «گرنت فناوری» می گیرند


قائم مقام معاون پژوهشی وزیر علوم از ارائه گرنت فناوری به دانشگاه های 5 استان خبر داد و گفت:پایان نامه های با موضوع فناوری 10میلیون تومان و رساله های دکتری 20میلیون تومان گرنت دریافت می کنند.

- مهدی کشمیری در گفتگو با خبرنگار مهر از اختصاص گرنت فناوری به رساله ها و پایان نامه ها برای اولین بار خبر داد و اظهار کرد: قرار است با مشارکت وزارت ارتباطات، این طرح را در حوزه ICT در مرحله اول با 5 استان و دانشگاه ها و مراکز پژوهشی آغاز کنیم.

دانشگاه های 5 استان گرنت فناوری می گیرند قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در امور فناوری با اشاره به اینکه دانشگاه های استان های آذربایجان شرقی، سمنان، فارس، مرکزی و خراسان رضوی برای اجرای این طرح انتخاب شده اند، اظهار کرد: این طرح مکمل گرنت پژوهشی است که به اعضای هیات علمی در قبال مقاله ها و کارهای پژوهشی آن ها ارائه می شود.

کشمیری در پاسخ به این سوال که این گرنت فناوری به چه کسانی و در قبال چه کاری تعلق خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: قرار است این گرنت را در دانشگاه و در سه قالب پایان نامه ها، رساله ها و کارهای تحقیقاتی و شرکت هایی که نوپا و از دل دانشگاه بیرون آمده اند، ارائه دهیم.

حمایت از پایان نامه هایی که به تولید محصول منجر شوند وی با بیان این مطلب که این پایان نامه ها و رساله ها باید در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های 5 استان «گرنت فناوری» می گیرند

دانشگاه های 5 استان «گرنت فناوری» می گیرند