مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 05:552020-01-20اقتصادي

270 میلیون تومان برای خرید آبگرمکن خورشیدی در دامغان هزینه شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان از خریداری 53 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای خرید این تعداد آبگرمکن 270 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

- علی اکبر عباسی راد در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه 270 میلیون تومان اعتبار برای خرید 53 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در دامغان هزینه شده است، ابراز داشت: این مبلغ از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 98 برای خرید، نصب و راه اندازی آبگرمکن های خورشیدی تأمین شد.

وی افزود: آبگرمکن های خورشیدی برای اجرای پروژه تغییر الگوی مصرف سوخت مناطق جنگلی به منظور تأمین سوخت کمکی برای روستاییان و عشایر در راستای حفاظت از عرصه های مرتعی و جنگلی و جلوگیری از قطع درختان در بین بهره برداران از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان توزیع شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان بابیان اینکه تاکنون 53 دستگاه آبگرمکن خورشیدی بین بهرهبرداران در دامغان توزیع شده است، ابراز داشت: از این تعداد 50 دستگاه طی سال گذشته و سه دستگاه دیگر در سال جاری بوده است.

عباسی راد در ادامه تصریح کرد: سال گذشته برای خرید آبگرمکن های خورشیدی 150 میلیون تومان و سال جاری 120 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 میلیون تومان برای خرید آبگرمکن خورشیدی در دامغان هزینه شد

270 میلیون تومان برای خرید آبگرمکن خورشیدی در دامغان هزینه شد