مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 06:252020-01-20سياسي

نور سردار سلیمانی همه جا را روشن کرده است


نجاح محمد علی گفت سردار بدون مرز، همانند شمشیری آخته در برابر دشمنان بود و همچون نوری همه جا را روشن کرد - ، تحلیلگر سیاسی و کارشناس عرب تاکید کرد: سردار قاسم سلیمانی همچون نوری است که با شهادت او همه جا روشن شده است.

نجاح محمد علی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توییتر، شهید قاسم سلیمانی را به عنوان سردار دل ها و سردار بدون مرز معرفی کرد و در مدح او نوشت: سردار سلیمانی همچون نوری است که همه جا را روشن کرده است او همانند شمشیری آخته در برابر دشمنان است.

نجاح محمد علی در توییت دیگری درباره شرط مرجعیت دینی عراق برای تظاهرات نوشت: مرجعیت عالیقدر عراق شرط کرده است که تظاهرات باید مسالمت آمیز برگزار شود و باید مر قانون در جامعه به اجرا درآید و تظاهرات دروغین پایان یابد.

این تحلیلگر سیاسی و کارشناس عرب همچنین در توییت دیگری نوشت: امروز ساعت 21 به افق ابومهدی المهندس (به وقت عراق) و فرمانده عبدالملک بدرالدین الحوثی (به وقت یمن) که برابر با ساعت 21 و 30 دقیقه به افق فرمانده قاسم سلیمانی (به وقت ایران) است در شبکه آفاق راز هایی را درباره تظاهرات دلقک ها که لحظات پایانی خود را می گذراند فاش خواهم کرد.

همچنین درباره تظاهرات میلیونی مردم عراق که خواستار خروج نیرو های آمریکایی از عراق هستند نیز سخن خواهم گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نور سردار سلیمانی همه جا را روشن کرده است

نور سردار سلیمانی همه جا را روشن کرده است