مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:052020-01-20سياسي

ذوالنور: توان دفاعی و نظامی پشتوانه مذاکره است


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توان نظامی و دفاعی کشور را پشتوانه مذاکره عنوان کرد و گفت: طرح بعضی از مطالب برای تضعیف توان دفاعی در جریان مذاکرات پالس هایی را به دشمن می دهد.

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توان نظامی و دفاعی کشور را پشتوانه مذاکره عنوان کرد و گفت: طرح بعضی از مطالب برای تضعیف توان دفاعی در جریان مذاکرات پالس هایی را به دشمن می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام ذوالنور در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان سوال از وزیر خارجه درباره ی اظهارات ش راجع به توان موشکی و اینستکس، گفت: اصل این که همه ما باید از هر فرصتی برای تقویت منافع ملی و وحدت استفاده کنیم مورد تردید نیست ما هم در کمیسیون امنیت ملی تلاشمان این است که دستگاه دیپلماسی و شخص وزیر خارجه را حمایت کنیم و اگر هم نکته ای مطرح می کنیم برای این است که امیدواریم نقاط ضعف برطرف شود.

وی ادامه داد: آقای ظریف بیان کردند که توان معنوی اهمیت دارد و بقاء و دوام ما به این توان معنوی است، اما چرا باید این حرف را به گونه ای بگوییم که بعد دیگر تضعیف شود.

ایشان گفت که آمریکا با دو بمب می تواند تمام سیستم دفاعی ما را مختل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور: توان دفاعی و نظامی پشتوانه مذاکره است

ذوالنور: توان دفاعی و نظامی پشتوانه مذاکره است