مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:152020-01-20اقتصادي

سوخت زمستانی در مناطق صعب العبور دیواندره توزیع شد


فواد اسعدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در فصل سرما و به هنگام بارندگی، مسیرهای تردد این روستاها مسدود می شود لذا تمام سهمیه سوخت خانوارهای ساکن را توزیع کردیم تا در هنگام بارش برف و یخبندان سوخت کافی در اختیار داشته باشند.

وی با بیان اینکه سهمیه هر خانوار در طول سال 2 هزار و 200 لیتر نفت سفید است که توسط 31 نمایندگی مجاز توزیع می شود، افزود: در عرضه سوخت زمستانی هیچ مشکلی نداریم و به صورت منظم این کار انجام می شود.

اسعدی تاکید کرد: شهرستان دیواندره از سه بخش تشکیل شده و در مجموع 2 هزار و 900 خانوار روستایی ساکن در روستاها همچنان از نفت سفید برای وسایل گرمایشی خود استفاده می کنند که از اول سال جاری تاکنون به صورت میانگین به هر خانوار دو هزار و 200 لیتر نفت سفید تحویل داده شده است.

رییس شرکت پخش فراوردهای نفتی ناحیه شهرستان دیواندره گفت: در مجموع چهار میلیون و 300 هزار لیتر نفت میان این خانوارها توزیع شده و با توجه به اینکه حدود یک چهارم تراکتورهای استان کردستان حدود پنج هزار دستگاه در دیواندره است برای سوخت این وسایل نیز 15 میلیون لیتر نفت گاز توزیع کرده ایم.

اسعدی اضافه کرد: چهار جایگاه بنزین در شهرستان روزانه 50 هزار لیتر بنزین توزیع می کنند و در چهار جایگاه سی ان جی نیز روزانه 30 هزار کیلوگرم گاز مصرف می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت زمستانی در مناطق صعب العبور دیواندره توزیع شد

سوخت زمستانی در مناطق صعب العبور دیواندره توزیع شد