مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:402020-01-20اقتصادي

درمانگاه فرهنگیان اسدآباد دهه مبارک فجر افتتاح می شود


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری درمانگاه فرهنگیان این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری درمانگاه فرهنگیان این شهرستان در دهه مبارک فجر خبر داد.

غلامرضا همایی لطیف در گفت وگو با ایسنا، افزود: این درمانگاه با صرف اعتباری افزون بر 200 میلیون تومان در دهه فجر با حضور یکی از مقامات وزارتخانه ها به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه این درمانگاه به عنوان یک مطالبه و ضرورت در شهرستان بود که با راه اندازی آن علاوه بر ارائه خدمات به جامعه هدف فرهنگی به عموم مردم نیز ارائه خدمات خواهد داد، گفت: این درمانگاه در زمینه پزشک عمومی، مشاوره و روانشناسی ارائه خدمات خواهد داد و سعی بر آن است که با پیگیری های لازم به درمانگاه شبانه روزی مبدل شود.

همایی لطیف در ادامه یادآور شد: در حال حاضر 24 پروژه آموزشی، فضای فرهنگی و ورزشی در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان با اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان توسط اداره کل نوسازی مدارس در دست اجرا بوده که از این تعداد شش پروژه به بهره برداری رسیده و از 24 طرح تعداد پنج طرح مربوط به بنیاد برکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه فرهنگیان اسدآباد دهه مبارک فجر افتتاح می شود

درمانگاه فرهنگیان اسدآباد دهه مبارک فجر افتتاح می شود