مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:102020-01-20سياسي

بادامچیان: فصل جدید و نقطه عطف در تاریخ مبارزه با آمریکا شروع شده است


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تحلیل مواضع رهبری معظم در خطبه های مقتدرانه نمازجمعه گفت: فصل جدیدی در تاریخ معاصر برای نجات ملت ها از سلطه استکبار جهانی بویژه آمریکا شروع شده و بدون شک این فصل جدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب اظهار داشت: قطعا تشییع باشکوه شهید سلیمانی و شهید المهندس و یارانشان یک یوم الله در تاریخ ملت ما و ملت های منطقه است.

انهدام پایگاه نظامی عین الاسد و بازتاب های سنگین آن در جهان، یک یوم الله در تاریخ مبارزات رهایی بخش ملت ها با آمریکای جهان خوار است.

همچنین برگزاری نماز جمعه هفته گذشته و ایراد خطبه های تاریخی مقام معظم رهبری نیز یک یوم الله در تاریخ ایران و جهان خواهد بود.

ان شاءالله شکرگذار این ایام الله باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تحلیل دقیق سخنان رهبری در نماز جمعه یک وظیفه و عمل به آنها، تکلیف همگان است، اظهار داشت: تجلیل ایشان از ملت بزرگ ایران که در برابر قدرت عظیم نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آمریکا و غرب پس از 40 سال نبرد بی امان، محکم و استوار ایستاده و هل من مبارز می طلبد واقعیتی است که استمرار دارد.

بادامچیان تأکید کرد: محصول دو خطبه رهبری بویژه خطبه عربی، بیان واقعیت آشکار دولت های آمریکا و اروپا برای ملت های مسلمان بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: فصل جدید و نقطه عطف در تاریخ مبارزه با آمریکا شروع شده است

بادامچیان: فصل جدید و نقطه عطف در تاریخ مبارزه با آمریکا شروع شده است