مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:202020-01-20سياسي

قانون باید ملاک عمل دست اندرکاران امر انتخابات باشد


قانون باید ملاک عمل دست اندرکاران امر انتخابات پیش رو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قاسمی صبح دوشنبه در گردهمایی شوراهای اسلامی، دهیاران و بخشداران شهرستان قزوین که در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری قزوین برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جانباختگان مراسم تشییع پیکر سردار دل ها در کرمان و شهدای سانحه سقوط هواپیمای مسافربری گفت: انتخابات از تاثیرگذارترین فعالیت های اجتماعی و در واقع رقابتی ملی است و در نهایت پیروز این مسابقه، ملت بزرگ ایران خواهد بود و بدون شک مشارکت گسترده مردم، نشان دهنده اتحاد و انسجام ملی است.

وی افزود: در طول چهار دهه گذشته در کشور ما انتخابات ها سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم و در امنیت برگزار و این موضوع نهادینه شده است، البته این مسئله ما را نباید از ایفای وظایف قانونی غافل کند.

این امر که در کشور ما همه ی مسئولین با آرا مستقیم یا غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند، بیانگر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه حساسیت انتخابات سال جاری مجلس بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در مردم، نقش مؤثری در افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون باید ملاک عمل دست اندرکاران امر انتخابات باشد

قانون باید ملاک عمل دست اندرکاران امر انتخابات باشد