«رویازی» رویدادی برای اقتصادی کردن بازار انیمشندبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره رویداد «رویازی» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست ارائه گزارش دومین رویداد رویازی، پیچ بزرگ تهران پیش از ظهر امروز (دوشنبه 30 دی) در حوزه هنری برگزار شد. احسان کاوه، دبیر بخش انیمشین رویداد رویازی در ابتدای این نشست گفت: از مجموعه های مرتبط تقاضا داریم عبارت مناسب فارسی برای فعل پیچینگ پیشنهاد دهند. وی افزود: در همکاری معاونت حوزه هنری و مرکز انیمشن حوزه هنری، ایده رویازی (مکانی برای زیست رویاهای ما) شکل گرفت. دوره نخست بحث انیمیشن را داشتیم اما در دوره دوم، کاراکتر را اضافه کردیم و تلاش می کنیم در سال های آتی بخش های دیگری را اضافه کنیم. کاوه گفت: ارایه ساختارمند در برابر سرمایه گذاران و خریداران است که برای شفاف سازی در فضای صنایع خلاق به کار می رود. وی افزود: کمک به تامین و تولید محتوا، شفاف سازی اقتصاد انیمیشن، تبیین ظرفیت های اقتصادی کاراکترهای ایرانی و ایجاد چرخه تولید صنعتی در حوزه پویانمایی از اهداف رویداد رویازی بود. وی گفت: از 39 تیمی که ثبت نام کردند، 26 تیم شرایط حضور در دورهای تربیت مربی را داشتند. سپس 18 تیم پیچ خود را ارائه کردند و از بین آن ها 10 تیم انتخاب شدند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |