مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:062020-01-20سياسي

فرماندار شمیرانات: رمز توسعه جامعهٔ ایرانی، بها دادن به جوانان است


سیاوش شهریور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر نظام و حکومتی باید اجازه دهد جوانان اینچنینی در بخش های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی چه در زمینهٔ سیاستگذاری چه اجرایی ورود کنند.

وی تأکید کرد: شعار کفایت نمی کند! مدیران بلند مرتبه کشور باید جوان گرایی را به عنوان یک استراتژیک بپذیرند نه یک تاکتیک و تمام مسئولان در رده های مختلف دورهٔ بازنشستگی را بپذیرند و میدان عمل را برای جوانان فراهم کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: منظور از جوان گرایی این نیست که یک جوان بی تجربه را از بدو ورود در جایگاه مدیران عالی رتبه بگذارند، این قشر باید وارد مجموعه های مختلف سیاستگذاری و اجرایی شوند و به مرور زمان با کسب تجربه و بروز استعدادها و توانمندی های خود رشد کنند، یعنی ساختار باید شایسته سالار باشد.

فرماندار شمیرانات با اشاره به اهمیت انتخابات و ابزارهای شناخت انتخاب فرد شایسته توسط مردم اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی کشورهای کمتر توسعه یافته این است که کار حزبی، سازمان یافته و تشکلی نمی کنند، مشکلی که متأسفانه در ایران نیز با آن مواجه هستیم.

شهریور خاطرنشان کرد: مردم در هیچ کجای دنیا نمی توانند با ذره بین سواد، شرافت، پاک دستی، اخلاق و توانمندی های کاندیداتورها را بررسی کنند، این کار در همهٔ جا وظیفهٔ احزاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شمیرانات: رمز توسعه جامعهٔ ایرانی، بها دادن به جوانان است

فرماندار شمیرانات: رمز توسعه جامعهٔ ایرانی، بها دادن به جوانان است