مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:102020-01-20اقتصادي

پذیرش 17 واحد جدید فناور در دانشگاه حکیم سبزواری


مدیر مرکز رشد، توسعه و انتقال فناوری دانشگاه حکیم سبزواری اعلام کرد: 17 واحد جدید فناور در مرکز رشد این دانشگاه طی سال جاری پذیرش و ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دکتر ریحانه صباغ زاده افزود: این واحدها در زمینه ساخت تجهیزات دندانپزشکی و توانبخشی ایرانی، تولید ژئوپارک کارآفرین و فناورانه و ساخت گلخانه مدرن هوشمند نسل چهارم فعالیت می کنند.

همچنین تهیه فتوکاتالیست مبتنی بر اکسید تنگستن برای تبدیل گاز نیتروژن به آمونیاک، تولید کود سولفات آمونیوم، تولید سم ارگانیک از پسماندهای زعفران و نانو ذرات سبز و تولید و ساخت دستگاه جوجه کشی از دیگر ایده های واحدهای جدید فناور دانشگاه حکیم سبزواری است.

وی با بیان اینکه 36 واحد فناور در مرکز رشد این دانشگاه فعالیت دارند که برخی از این واحدها به مرحله تولید انبوه محصول رسیده اند، افزود: این مرکز به منظور حمایت از کارآفرینان و دانش آموختگان دانشگاهی تأسیس شده است و با ارائه امکانات و تسهیلات عمومی، زمینه ایجاد شرکت های جدید را فراهم می کند.

صباغ زاده افزود: این مرکز زمینه پذیرش واحدها را فراهم کرده و با دادن امکانات به صاحبان ایده و برگزاری کلاس های آموزشی، مشاوره و بازاریابی شرایط تجاری سازی طرحها را هموار می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 17 واحد جدید فناور در دانشگاه حکیم سبزواری

پذیرش 17 واحد جدید فناور در دانشگاه حکیم سبزواری