مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:252020-01-20پزشكي

هر 10 روز یک فوتی در تصادفات دیر/ بیمارستان دیر را مثل نوزاد نارس تحویل گرفتیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در شهرستان دیر در هر 10 روز یک نفر بر اثر تصادف فوت می شود که اکثرا جوان هستند و این یک واقعیت دردناکی است و این آمار در بقیه شهرستان ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، سعید کشمیری پیش ازظهر امروز در چهارمین شورای سلامت و امنیت غذایی و دومین مجمع خیرین سلامت شهرستان دیر در سال جاری، با بیان اینکه وضعیت سلامت استان بوشهر را مستمر رصد می کنیم، اظهار داشت: در شهرستان دیر در هر 10 روز یک نفر بر اثر تصادف فوت می شود که اکثرا جوان هستند و این یک واقعیت دردناکی است و این آمار در بقیه شهرستان ها نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه کمتر از 30 درصد سلامت به بهداشت و درمان برمی گردد، افزود: بطور مثال در بحث تصادف، بخشی از آن مربوط به درمان و اورژانس است ولی قسمت دیگرش به فرهنگ رانندگی، مقررات، ایمنی ماشین و جاده ها و رعایت قوانین و سایر مسائل بر می گردد.

وی با تأکید بر اینکه اگر بتوانیم سلامت را اجتماعی کنیم موفق می شویم، ادامه داد: مقوله سلامت گاهی اوقات می تواند به یک مسئله امنیتی تبدیل شود و مانند کوه یخ است و نوک آن بیمارستان و بهداری است و 80 درصد قضیه در آن چیزی که ما می خوریم، هوایی که نقس می کشیم و آبی که می خوریم، پنهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 10 روز یک فوتی در تصادفات دیر/ بیمارستان دیر را مثل نوزاد نارس تحویل گرفتیم

هر 10 روز یک فوتی در تصادفات دیر/ بیمارستان دیر را مثل نوزاد نارس تحویل گرفتیم