مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:462020-01-20دانش

سرای نوآوری مبل و منبت؛ هم پیمانی صنعت و دانش


محمدعظیم خدایاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سرای نوآوری مبل و منبت در راستای ملی و جهانی شدن این صنعت در این واحد دانشگاهی ایجاد و از مهر امسال مجوز آن اخذ شد.

وی نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در کمک به توسعه و ماندگاری این هنر صنعت را با ایجاد سرای نوآوری مبل و منبت اثرگذار دانست و فعالیت این سرا را تحولی در پژوهش و آموزش این صنعت عنوان کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر افزود: این واحد دانشگاهی به عنوان واحد کارآفرین و مجری نوآوری صنعت مبل و منبت در کشور شناخته شده است.

خدایاری با بیان اینکه این سرا تربیت نیروهای متخصص و دانش آموخته را تضمین می کند ادامه داد: در سرای نوآوری مبل و منبت فعالان و نمایندگان این صنعت، گروه های علمی و اساتید هیات علمی فناوری در رشته های مرتبط با این صنعت مستقر شده اند و فعالیت می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با ظرفیت و استعدادهای موجود در شهر ملی منبت، سرمایه گذاری های مادی و معنوی صورت گیرد تا بتوانیم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی گام برداریم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر بیان کرد: در سرای نوآوری مبل و منبت نمایندگان و فعالان هنر صنعت مبل و منبت در راستای بررسی و حل مشکلات و چالش های پیش روی این صنعت با اساتید و گروه های علمی مرتبط تبادل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرای نوآوری مبل و منبت؛ هم پیمانی صنعت و دانش

سرای نوآوری مبل و منبت؛ هم پیمانی صنعت و دانش