مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:552020-01-20ورزشي

تا اینجای لیگ به اهدافمان رسیده ایم


سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: از ابتدای فصل به اهدافمان رسیده ایم و مطمئنم که در مرحله پلی آف هم موفق می شویم.

- نیلوفر اردلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره احتمال صعود سایپا به مرحله پلی آف (حذفی) لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: با توجه به برد مقابل نامی نو اصفهان در هفته هشتم دور برگشت و سه بازی باقی مانده با تیم های پارس آرای شیراز، شهروند ساری و هیئت فوتبال اصفهان، صعود تیم سایپا به مرحله پلی آف قطعی شده است.

وی با بیان اینکه سایپا لیگ برتر امسال را به سه بخش تقسیم بندی کرده است، افزود: در بخش اول هدف گذاری کردیم که قهرمان نیم فصل شویم، چون فقط نیم فصل اول به معنای واقعی نام لیگ را به خود می گیرد و خوشبختانه قهرمان هم شدیم، در بخش دوم برنامه ریزی ما حضور در پلی آف بود که به موفقیت رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: هدف سوم تیم سایپا برنامه ریزی برای مرحله خاص پلی آف است که مطمئنم در این مرحله هم موفق خواهیم شد.

وی به پیروزی 2 بر یک سایپا مقابل نامی نو اصفهان در هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر اشاره کرد و افزود: خوشحالم که برنامه هایی که در هفته گذشته با تیم اجرا کردیم، بازیکنان با تمرکز کافی در زمین مسابقه اجرا کردند و نتیجه آن را هم دیدیم؛ هر 2 تیم برای صعود به پلی آف به پیروزی نیاز داشتند و بازی منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا اینجای لیگ به اهدافمان رسیده ایم

تا اینجای لیگ به اهدافمان رسیده ایم