مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:072020-01-20ورزشي

بیش از 31 هزار ورزشکار در اردبیل سازماندهی شدند


جمال پیله ور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اردبیل در بین شهرستان های استان در سازماندهی ورزشکاران رتبه اول را دارد، افزود: از این تعداد 20 هزار و 304 نفر مرد و 11 هزار و 167 نفر بانوان هستند که فدراسیون پزشکی ورزشی آنها را بیمه کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه حوادث ورزشی قابل پیش بینی نیست بیمه ورزشکاران ضروری بوده و باید ورزشکاران برای بهره مندی از مزایای آن در مواقع حوادث احتمالی بیمه ورزشی داشته باشند.

وی با تقدیر از هیات های فعال شهرستان اردبیل بیان کرد: هیات تکواندو، کاراته، ورزش ای همگانی، وزنه برداری، شمشیربازی، ورزش های رزمی، بسکتبال، والیبال، فوتبال و شطرنج از جمله هیات هایی هستند که تعداد ورزشکاران سازمان یافته و بیمه ورزشی آنها افزایش یافته است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل اضافه کرد: ورزش کردن و فعالیت های بدنی علاوه بر ایجاد شور و نشاط باعث سلامتی افراد جامعه می شود و برای همین توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت های متولیان ورزش در استان است.

پیله ور ادامه داد: در فصل زمستان به علت برودت هوا و نبود امکان ورزش در فضای باز برخی سالن های ورزشی اردبیل برای ورزش های همگانی اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 31 هزار ورزشکار در اردبیل سازماندهی شدند

بیش از 31 هزار ورزشکار در اردبیل سازماندهی شدند