مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:352020-01-20بين الملل

مورالس گزینه خود برای انتخابات بولیوی را معرفی کرد


رییس جمهور مستعفی بولیوی که در تبعید به سر می برد، گزینه پیشنهادی خود برای انتخابات ریاست جمهوری پیش روی این کشور را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اوو مورالس رییس جمهور مستعفی بولیوی، گزینه پیشنهادی خود برای انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور را معرفی کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه فرانس 24 ، مورالس در بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین اعلام کرد از لوییس آرکه وزیر اقتصاد سابق بولیوی، برای نامزدی در انتخابات 4 می 2020 (18 اردیبهشت 1399) حمایت می کند.

آرکه، در مدت تصدی وزارت اقتصاد دولت مورالس توانست فقر را به میزان گسترده ای دربولیوی ریشه کن کرده و اقتصاد این کشور را با افزایش صادرات گاز، رونق بخشد.

وی در سال 2017 به خاطر بیماری مجبور به استعفا شد.

مورالس اولین رییس جمهور بومی بولیوی، در ادامه گفت: جنبش دهقانی ما خود را از مردم جدا نمی داند و مردم را به حاشیه نمی راند .

لوییس آرکه، وزیر اقتصاد پیشین بولیوی و گزینه مورالس برای ریاست جمهوری از آن زمان، دولت کودتای بولیوی به ریاست جنین آنز ، از نوادگان استعمارگران اولیه بولیوی، اعتراضات مردم را با سرکوب و خشونت پاسخ داده است و کشتار بومیان این کشور را بار دیگر احیا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورالس گزینه خود برای انتخابات بولیوی را معرفی کرد

مورالس گزینه خود برای انتخابات بولیوی را معرفی کرد