مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 12:052020-01-20اجتماعي

بررسی سهم 3 عامل منشاء بوی نامطبوع تهران


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ضمن اشاره به افتتاح سیستم پایش آنلاین در سه واحد صنعتی استان تهران همزمان با هفته هوای پاک گفت: صنایع باید با استفاده از فناوری نوین و رعایت نکات محیط زیستی ضمن حفظ سلامت مردم به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کنند.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ضمن اشاره به افتتاح سیستم پایش آنلاین در سه واحد صنعتی استان تهران همزمان با هفته هوای پاک گفت: صنایع باید با استفاده از فناوری نوین و رعایت نکات محیط زیستی ضمن حفظ سلامت مردم به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد تقی زاده در حاشیه مراسم افتتاح سه طرح محیط زیستی در شهرستان ری با اشاره به گرامیداشت هفته هوای پاک اظهار کرد: از جمله اقدامات مهم اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران پایش صنایع مجاور پایتخت از جمله پالایشگاه تهران است و از امروز با افتتاح سیستم آنلاین در سه واحد صنعتی، محیط زیست استان تهران می تواند بصورت آنلاین شرایط محیط زیستی این واحدها را رصد کند و این امر کمک بزرگی به بهبود شرایط زیست محیطی می کند.

وی با بیان اینکه صنایع باید با استفاده از فناوری نوین و رعایت نکات محیط زیستی ضمن حفظ سلامت مردم به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کنند، گفت: برخی واحدهای صنعتی نیز به دلیل رعایت نکردن الزامات زیست محیطی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سهم 3 عامل منشاء بوی نامطبوع تهران

بررسی سهم 3 عامل منشاء بوی نامطبوع تهران