مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 12:202020-01-20سياسي

سوگواره یاس نبوی در بقاع شاخص استان سمنان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: سوگواره یاس نبوی از پنجم تا 15 بهمن ماه در بقاع شاخص استان سمنان برگزار می شود.

- ایسنا/سمنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: سوگواره یاس نبوی از پنجم تا 15 بهمن ماه در بقاع شاخص استان سمنان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه با هدف تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) و برگزاری مراسم پرشور عزاداری و ایجاد یک حماسه جریان ساز و لبیک به ندای حمایت از ولایت حضرت زهرا (س) است.

وی افزود: برنامه شاخص این طرح در نهم بهمن ماه امسال مطابق با سوم جمادی الثانی 1441 مصادف با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این مراسم با حضور گسترده هیئات عزاداری و مردم در بقاع شاخص استان برگزار می شود.

وی گفت: میزبانی از دسته ها و هیئات عزاداری از مناطق مختلف در بقاع متبرکه، دعوت از قاریان، ذاکران و سخنرانان برجسته، قرائت بخشی از خطبه فدکیه و زیارت نامه حضرت زهرا سلام الله علیها در مراسم و اطعام عزاداران از منابع موقوفات مرتبط و استفاده از ظرفیت خیرین بخشی از اقدامات ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها و هیئت امنای بقاع متبرکه مجری این طرح در ایام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره یاس نبوی در بقاع شاخص استان سمنان برگزار می شود

سوگواره یاس نبوی در بقاع شاخص استان سمنان برگزار می شود