مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 12:452020-01-20اقتصادي

ساخت 3000 واحد مسکونی در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن پرند


عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند از ساخت 3000 واحد مسکونی در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن پرند برای متقاضیان ثبت نام کننده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، پدرام صمیمی فر، عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارتخانه با اشاره به این که در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در دو قالب مشارکت و ثبت نام برنامه ریزی و شروع به فعالیت کرده ایم، گفت: در حوزه مشارکتی از سال گذشته به دنبال تاکید وزیر راه و شهرسازی، فعالیت ما شروع شد و در این راستا چند سایت بزرگ را معرفی کردیم.

در پروژه "غدیر" با بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح و در ادامه تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع همکاری می کنیم و تفاهم نامه ای برای ساخت حدود چهار هزار واحد مسکونی و خدمات مرتبط با آن در زمینی به مساحت 130 هکتار با بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح امضاء کردیم و به دنبال آن، عملیات اجرایی آغاز شده و آماده سازی در حال انجام است و کار در قالب مشارکتی پیش می رود.

وی، اقدام دیگری در حوزه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن شهر جدید پرند را آماده سازی اراضی موسوم به 88 هکتاری با همکاری یکی از پیمانکاران خوشنام پرند خواند و افزود: مرحله آماده سازی زمین رو به پایان است و بنا است پس از تشریفات قانونی سه هزار و 420 واحد مسکونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 3000 واحد مسکونی در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن پرند

ساخت 3000 واحد مسکونی در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن پرند