مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 15:102020-01-20سياسي

انتصاب دو مدیر کل در بنیاد شهید


مراسم انتصاب مدیرکل مددکاری و مشاوره و مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران، بنیاد شهید برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در مراسم معارفه مدیران کل مددکاری و مشاوره و پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید با اشاره به انتصاب های صورت گرفته در بنیاد، گفت: در دوران مدیریت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، انتصاب مدیران بنیاد از داخل مجموعه صورت می گیرد و این مسئله نشان دهنده اعتماد و اعتقاد ایشان به بنیاد و نقطه امیدی برای کارکنان این مجموعه است.

وی ادامه داد: نگاه مثبت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مجموعه معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران باعث شده که نظر معاونان نیز در انتصابات لحاظ می شود و این موضوع باعث افزایش حس همدلی در مجموعه شده است.

زمانی که مدیر ارشد یک مجموعه دارای چنین نگاهی است، نیروها نیز وظیفه دارند تمام تلاش خود را برای جواب دادن به این اعتماد به کار ببندند و این کار با وحدت، احترام و داشتن علاقه و انگیزه سازمانی به دست می آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط بنیاد در چندین دوره گفت: دلیل مهم این دستاورد انگیزه تمام نیروهای بنیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دو مدیر کل در بنیاد شهید

انتصاب دو مدیر کل در بنیاد شهید