مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 16:052020-01-20سياسي

فرماندار مراغه: خیران در برنامه شهر سالم و ایمن مشارکت کنند


حمید شکری روز دوشنبه در نشست شهر سالم و ایمن مراغه با موضوع بررسی کمیته مدارس سالم و ایمن اظهار کرد: حمایت خیران مدرسه ساز از پایگاه های تغذیه سالم مدارس و جذب نیرو و دیگر شاخص ها سلامت می تواند مراغه را در اجرای هر چه بهتر این برنامه کمک کند.

وی گفت: تهیه لیست نیازهای کمیته مدارس سالم و ایمن و سپس حرکت به سمت پیشبرد اهداف و برنامه های شهر سالم و ایمن مراغه با حمایت های دستگاه های اجرایی و خیران امری امکان پذیر و قابل اجرا است.

شکری گفت: این برنامه در برخی از شهرستان های کشور فقط در یک حوزه آن هم در شهر ایمن در حال اجراست که خوشبختانه در مراغه از ابتدای بهمن ماه سال گذشته هم با عنوان شهر سالم و هم شهر ایمن به صورت عملی اجرا می شود و پس از گذشت یکسال با توجه به ظرفیت های بالای مراغه وضعیت مطلوب و رو به رشدی داشته است.

وی گفت: مراغه یکی از شهرهای دارای پتانسیل در این حوزه در سطح استان است که با استقبال مسوولان در حال حاضر شاهد اجرای برنامه شهر سالم و ایمن در این شهر هستیم.

وی اضافه کرد: طرح مروج سلامت که امسال در 127 مدرسه مراغه در حال اجراست می تواند مکمل خوبی برای برنامه شهر سالم و ایمن مراغه باشد.

فرماندار مراغه ادامه داد: در سال های گذشته طرح مدرسه ای مروج سلامت در 78 مدرسه این شهر در حال اجرا بود که خوشبختانه با تعامل دستگاه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مراغه: خیران در برنامه شهر سالم و ایمن مشارکت کنند

فرماندار مراغه: خیران در برنامه شهر سالم و ایمن مشارکت کنند