مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:472020-01-20سياسي

از مروجان و فعالان حوزه صنایع دستی تجلیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر دوشنبه ایرنا، مراسم تجلیل از خادمان صنایع دستی با حضور بهمن نامور مطلق رییس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان، علی وقف چی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، پروانه حیدری معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در سرای فردوسی پایتخت برگزار شد.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساتیدصنایع دستی دریای بی کران هنر این مرز و بوم هستند خاطرنشان کرد:یکی از تکالیف امروز ما همین دین داری، وطن پرستی و تکیه به فرموده های رهبری است که می توان این موضوع را دستان هنرمندان کشورمان به وضوح دید.

وقف چی به سفر سفیر بلژیک به استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این سفر ظرفیت صنایع دستی کشورمان خوب و ارزشمند توصیف کرد.

وی با بیان اینکه اگر روزی نفت را از ما نخرند، بهترین جایگزین آن فرش و صنایع دستی است تصریح کرد: بزرگترین فراکسیون در مجلس شورای اسلامی مربوط به این هنر است و باید ظرفیت هنر خود را بیشتر به دنیا معرفی کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه امروز برای از بین بردن جنگ اقتصادی باید همه تلاش کنیم گفت: رشد و توسعه این صنعت سوای ارز آوری به اقتصاد کشورمان نیز بسیار کمک خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مروجان و فعالان حوزه صنایع دستی تجلیل شد

از مروجان و فعالان حوزه صنایع دستی تجلیل شد