مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 05:452020-01-21اقتصادي

عامل بازار سیاه فولاد کیست؟ / معاون وزیر صمت: مشکل، وجود تقاضا های سوداگرانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا نامی رییس هیات مدیره انجمن حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات کشاورزی در استودیو گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان این که درباره تشکیل بازار سیاه فولاد در کشور فولاد مبارکه باید پاسخگو باشد افزود: - عامل بازار سیاه فولاد کیست؟ / معاون وزیر صمت: مشکل، وجود تقاضا های سوداگرانه است معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: مشکل ما در صنعت فولاد، تولید نیست بلکه وجود تقاضا های سوداگرانه است.

اگر سه هفته کنترل ها و بررسی بر روی بازار را ادامه دهیم این مشکل حل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا نامی رییس هیات مدیره انجمن حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات کشاورزی در استودیو گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان این که درباره تشکیل بازار سیاه فولاد در کشور فولاد مبارکه باید پاسخگو باشد افزود: مکانیزم هایی مانند سامانه بهین یاب وزارت صمت می تواند به شفافیت موضوع و سرنوشت تهیه و توزیع فولاد در بورس کالا کمک کند.

او در خصوص تشکیل بازار سیاه در صنعت فولاد تصریح کرد: از آنجا که هر تولید کننده ای می خواهد تولیداتش را در حجم انبوه و دردسر کمتر به بازار تزریق کند به این منظور فاصله درب انبار فولاد مبارکه و ورودی انبار های ما با ایجاد انحصار سبب بازار سیاه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل بازار سیاه فولاد کیست؟ / معاون وزیر صمت: مشکل، وجود تقاضا های سوداگرانه است

عامل بازار سیاه فولاد کیست؟ / معاون وزیر صمت: مشکل، وجود تقاضا های سوداگرانه است