مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-21اجتماعي

دایر شدن دو مرکز جمع آوری دانه برای پرندگان در مهاباد


دو مرکز جمع آوری دانه برای پرندگان مهاجر در مهاباد راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: دو مرکزجمع آوری دانه برای پرندگان مهاجر با همکاری تشکلهای زیست محیطی در این شهرستان دایر شد.

فاروق سخنور افزود: به علت برودت هوا و بارش برف قسمتهای زیادی از سطح تالاب بین المللی کانی برازان دچار یخ زدگی شده و به همین سبب پرندگان بومی و مهاجر این تالاب با کمبود مواد غذایی مواجه هستند.

سخنور گفت: با همکاری انجمن های زیست محیطی این شهرستان برای جمع آوری دانه برای این پرندگان، دو مکان در اداره محیط زیست مهاباد واقع در خیابان شهید شهریکندی و یک باب مغازه واقع در ابتدای خیابان فلسطین ایجاد شده تا کمکهای مردمی را جمع آوری کنند.

وی، بابیان اینکه اهالی تعدادی از روستاهای اطراف این تالاب هم در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند،گفت : دانه های جمع آوری شده با همکاری علاقمندان و دوستداران محیط زیست در قالب یک برنامه مشخص درحاشیه تالاب کانی برازان برای استفاده پرندگان آبزی و کنارآبزی منتقل می شود.

سخنور،از اهالی روستاهای همجوار تالابهای این شهرستان هم خواست در این مدت که پرندگان و سایرحیوانات وحشی با کمبود مواد غذایی مواجه هستند، دانه و علوفه اضافی خود را در حاشیه روستا و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایر شدن دو مرکز جمع آوری دانه برای پرندگان در مهاباد

دایر شدن دو مرکز جمع آوری دانه برای پرندگان در مهاباد