مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-21اجتماعي

کرمانشاه امسال هوای آلوده نداشت


مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: امسال الودگی هوا بر اثر گرد و غبار نداشتیم و این به دلیل بارندگی خوب و شرایط اب و هوایی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه فریدون یاوری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که بە مناسبت روز ملی هوای پاک در محل شرکت پالایش نفت کرمانشاه برگزار شد،اظهار داشت: در سال 98 الودگی هوا بر اثر گرد و غبار نداشتیم و این به دلیل  بارندگی خوب و شرایط اب و هوایی بود.

یاوری بیان کرد: خوشبختانه در استان کرمانشاه کانون داخلی گرد و غبار و یا پتانسیل  تولید گرد و غبار نداریم و امیدواریم در آینده هم  شاهد بروز ان ها نباشیم.

  وی گفت: در حوزه رودخانه قره سو مشکلی ناشی از صنعت نداریم و بحث اساسی  فاضلاب های خانگی است و یک بخش به روستا ها و یک بخش به فاضلاب شهری و روانسر ارتباط دارد.

  اینمسؤوا گفت:در روانسر عملیات اجرایی سیستم تصفیه خانه فاضلاب روانسر شروع شد و مدول بعدی شهر کرمانشاه با تامین اعتبار شروع شود و اگر این دو به بهر برداری برسند بخش اعظم تولید فاضلاب ها  کنترل خواهد شد.

یاوری افزود: بحث الودگی در حوزه کشاورزی داریم و به جای استفاده از سموم و کودهای شیمیایی  با کمترین میزان   باشد و از بیو کمپست ها استفاده شود  و کودهای طبیعی جایگزین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه امسال هوای آلوده نداشت

کرمانشاه امسال هوای آلوده نداشت