مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:502020-01-21اقتصادي

عملکرد فرمانداری های استان سمنان رشد داشته است


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: طبق بازرسی های انجام شده، عملکرد فرمانداری های استان سمنان نسبت به سال قبل رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم شریفی صبح سه شنبه در دیدار کارکنان فرمانداری سمنان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان به میزبانی فرمانداری شهرستان، با اشاره به ارزیابی فعالیت فرمانداری ها، بخشداری ها، استانداری ها و مدیران ستادی بر اساس شاخص ها، ابراز کرد: این عملکردها با بارگذاری در سامانه ای در اختیار وزارت کشور قرار می گیرد.

وی افزود: هدف از بررسی عملکرد در فرمانداری ها و بخشداری ها افزایش خدمات رسانی باکیفیت به اقشار مردم است که البته در ارتقای آن نیز نقشی حیاتی دارد.

بررسی بر طبق شاخص ها مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: فرمانداری های استان 817 امتیاز از یک هزار امتیاز ممکن را بر اساس شاخص و عملکرد کسب کرده اند.

شریفی بیان کرد: عملکرد سال 97 فرمانداری های استان به نسبت سال 96 رشد داشته است همچنین بیان ارزیابی در سال جاری بر طبق 9 محور مشخص شده به وزارت کشور اطلاع داده شده است.

وی افزود: درست است که در سال 97 شاهد ارتقای عملکرد فرمانداری ها بودیم اما به نسبت سال 95 عملکرد اندکی کاهش داشته است و باید به این نکته نیز توجه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد فرمانداری های استان سمنان رشد داشته است

عملکرد فرمانداری های استان سمنان رشد داشته است