مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 07:252020-01-21اقتصادي

گره کور هتل های نیمه کاره قزوین چه زمانی باز می شود؟


به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین 13 هتل نیمه کاره در این استان وجود دارد، مقررات بازدارنده، مشکلات سیستم بانکی، موانع موجود در دستگاه های اجرایی، - ایسنا/قزوین به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین 13 هتل نیمه کاره در این استان وجود دارد، مقررات بازدارنده، مشکلات سیستم بانکی، موانع موجود در دستگاه های اجرایی، ورود دلال ها به این حوزه و عدم حضور سرمایه گذار واقعی از جمله مواردی است که موجب نیمه کاره ماندن این هتل ها شده است.

کاوش ها و یافته های باستان شناسی در دشت قزوین، نشان از مرحله یکجانشینی و کشاورزی در هزاره هفتم قبل از میلاد در این سرزمین دارد.

قزوین در دوران شاه طهماسب 57 سال به عنوان پایتخت ایران بوده و به همین دلیل آثار تاریخی بی شماری را در دل خود جای داده است.

از این آثار کهن و باستانی گوناگون می توان به کاروان سرای سعدالسلطنه، مسجد جامع عتیق، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، بقعه پیغمبریه، عمارت کلاه فرنگی، امامزاده حسین و خیابان سپه (اولین خیابان ایران) اشاره کرد.

در سال های اخیر قزوین به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مطرح شده است تا علاوه بر معرفی تاریخ و تمدن این دیار بتوان گامی در راستای صنعت توریسم برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور هتل های نیمه کاره قزوین چه زمانی باز می شود؟

گره کور هتل های نیمه کاره قزوین چه زمانی باز می شود؟