13 هزارو 150 تماس تلفنی با خط 1480 بهزیستی زنجان ثبت شدمدیرکل بهزیستی استان زنجان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشاوره تلفنی یک ارتباط قراردادی و حرفه ای و مداخله ای است که توسط یک مشاور مجرب و آموزش دیده و یک تماس گیرنده با رعایت اصول مشاوره ای از طریق تلفن انجام می گیرد. محمد محمدی قیداری افزود: تماس تلفنی جهت کمک به تماس گیرنده برای شناخت مشکل، بررسی و تجزیه و تحلیل مشکل و همچنین تصمصم گیری و انتخاب راه حل مناسب بوده و در این میان هدف از تاسیس مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی تلفنی، ارایه خدمات مشاوره و راهنمایی سریع، در دسترس و آسان در هرنقطه از این استان است. وی اضافه کرد: تمامی مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد بوده و با توجه به تنوع تماس گیرندگان و گوناگونی مشکلات آنان، گاه ضرورت می یابد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان شناختی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و دیگر منابع حمایتی متناسب با نیاز فرد ارجاع داده شوند. این مسؤول با اشاره به ویژگی های خط 1480 بهزیستی ادامه داد: تماس گیرندگانی به دلیل مشکلات خاص از قبیل معلولیت جسمی، کمرویی، اضطراب اجتماعی و شاغل بودن وعدم دسترسی به مراکز مشاوره حضوری و غیره نمی توانند از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنند، لذا از خدمات مشاوره تلفنی می توانند برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |