مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-21سياسي

دروغین بودن ادعای کوچک کردن بینی با آنزیم


عضو هیأت مدیره انجمن پوست ایران گفت: آنچه به عنوان خدمات کوچک کردن بینی با آنزیم و پلاسما تبلیغ می شود چیزی جز دروغ نیست.

- در حاشیه همایش پوست گفت: بیشتر خدمات درمانی که در حوزه زیبایی انجام می شود آزاد حساب می شود و هیچ سازمان بیمه گری آن را پوشش نمی دهد.

وی افزود: لیزر و ترمیم جای زخم سوختگی به رغم کاربرد درمانی از حمایت سازمان های بیمه گر محروم است.

آقای دکتر ایمانی با اشاره به اینکه پرداختن به امور زیبایی یک نیاز مبرم طبی نیست، اما یک تقاضای غیرقابل انکار است گفت: تقاضا برای خدمات زیبایی روز به روز در حال افزایش است و با توجه به این که مردم اطلاعات زیادی در این حوزه ندارند، نفوذ فضای مجازی در این زمینه بسیار زیاد شده است.

این متخصص پوست و مو ادامه داد: بسیاری از مردم برای کسب اطلاعات به فضای مجازی مراجعه می کنند و با توجه به حضور افراد غیرحاذق و غیرعلمی در این فضا، مردم گول این افراد را می خورند و عمل زیبایی انجام می دهند و دچار عارضه می شوند.

وی با بیان این که روزانه شاهد بروز عوارض ناشی از این مداخلات برای بیماران هستیم که به یک بحران تبدیل شده است افزود: یکی از اقدامات دروغین این افراد کوچک کردن بینی با پلاسما است که بسیار خطرناک و با عارضه بالا است، این کار جزو تخصص جراحان پلاستیک و جراحان فک و صورت و گردن است، اما افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغین بودن ادعای کوچک کردن بینی با آنزیم

دروغین بودن ادعای کوچک کردن بینی با آنزیم