مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-21سياسي

جنگ رسانه ای دشمن اعتماد اجتماعی را هدف قرار داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید ضیاء هاشمی روز سه شنبه در نشست با روابط عمومی های ادارات و نهادها در استانداری کرمان افزود: امروز بسیاری از تخریب هایی که نسبت به جامعه و فرزندان ما ایجاد می شود با ابزار نظامی، موشکی و ترورریستی نیست، بلکه با ترور شخصیت ها و ابزارهای تخریب رسانه ای است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و روابط عمومی یک سرمایه در کنار نیازها و ضرورت های مهم جامعه هستند و باید قدر این سرمایه را به خوبی دانست تصریح کرد: دغدغه ها و ضرورت هایی که در جامعه وجود دارد سبب برنامه ریزی برای تقویت ظرفیت های جامعه می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: اگر در دنیای امروز آگاهی نباشد، ادعای دینی و ادعای مقدسات، تبدیل به ابزار دشمنی با همان مقدسات می شود و خودش ابزاری برای تحریک جوانان در مسیر ترور، تخریب و افراطی گری خواهد بود.

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ادامه داد: جریان داعش برای ما در قرن 21 میلادی و در پایان قرن 14 شمسی یک عبرت مهم روزگار و تاریخ است و اینگونه نیست که ما امروز جنگ های شفاف و درخشان داشته باشیم و امروز نیاز به شناخت دشمنان و شفاف سازی جبهه ها داریم.

وی اظهار داشت: ترامپ علی رغم همه خشونت ورزی و بی اخلاقی، گاهی حرف هایی می زند که خواسته و یا ناخواسته واقعیت را مطرح می کند کما اینکه گفته چه نیاز به حمله نظامی داریم، البته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ رسانه ای دشمن اعتماد اجتماعی را هدف قرار داده است

جنگ رسانه ای دشمن اعتماد اجتماعی را هدف قرار داده است