مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-21سياسي

سلامت انتخابات خط قرمز دادگستری اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تحریک احساسات قومی، مذهبی و پرداختن به چالش های سیاسی که موجب تشویش اذهان عمومی می٬شود در کنار سلامت انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب اردبیل، مدیران و مسؤولان در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار شد.

عتباتی، رییس کل دادگستری استان در این جلسه با مطلوب ارزیابی نمودن وضعیت استان در بحث انتخابات اظهار کرد: تحریک احساسات قومی، مذهبی و پرداختن به چالش های سیاسی که موجب تشویش اذهان عمومی می شود در کنار سلامت انتخابات، خط قرمز دستگاه قضایی است.

وی بر لزوم حرکت در مدار قانون تأکید کرد و افزود: مسلماً تمکین به قانون از سوی تمامی عوامل دخیل در انتخابات موجب برگزاری انتخابات پرشور و سالم شده و از بروز معضلات و مشکلات پیشگیری خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به به برخی از تخلفات انتخاباتی از جمله تبلیغات زودهنگام، خرید و فروش آراء، تخلفات در بستر فضای مجازی، تخریب و توهین رقبای انتخاباتی و استفاده از جایگاه و امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها تصریح کرد: الحمدالله در سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت انتخابات خط قرمز دادگستری اردبیل

سلامت انتخابات خط قرمز دادگستری اردبیل