مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-21فناوري

تراشه های جدید کوالکوم برای محصولات نسل چهارم


در شرایطی که بسیاری از شرکت های فناوری در تلاش برای تولید تراشه ها و سخت افزارهای مورد استفاده در تولیدات مخابراتی نسل پنجم هستند، کوالکوم سه تراشه سازگار با محصولات نسل چهارم عرضه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انگجت، اگر چه استاندارد مخابراتی نسل پنجم در حال کاربردی شدن در جهان است، اما هنوز استاندارد مخابراتی 4G LTE به عنوان استاندارد غالب شناخته می شود.

کوالکوم نیز با اطلاع از این مساله سه تراشه مدرن نسل چهارم برای استفاده در گوشی های هوشمند تولید کرده است.

رونمایی از تراشه های یادشده که اسنپ دراگون 720G، 662 و 460 نام دارند، امروز صبح در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در دهلی نو صورت گرفت.

از جمله مهم ترین ویژگی های این تراشه ها می توان به سازگاری با استاندارد جدید وای فای 6 و سیستم موقعیت یابی ماهواره ای NavIC کشور هند اشاره کرد.

اسنپ دراگون 720G قدرتمندترین تراشه در این مجموعه است که به صورت هشت هسته ای طراحی شده و مناسب نصب بر روی گوشی های قدرتمندی مانند گالکسی اس 20 سامسونگ است که در آینده نزدیک به بازار می آیند.

پشتیبانی از فناوری بصری ده بیتی اچ دی آر به منظور افزایش وضوح و شفافیت تصاویر و قابلیت ضدفریب و هک مشابه با پردازنده اسنپ دراگون 855 از جمله امکانات این تراشه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراشه های جدید کوالکوم برای محصولات نسل چهارم

تراشه های جدید کوالکوم برای محصولات نسل چهارم