مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:062020-01-21سياسي

ادای احترام مدیر عامل ایرنا به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی


مدیر عامل سازمان خبر گزاری جمهوری اسلامی صبح امروز در سفر به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد .

- کرمان سید ضیاء هاشمی معرفی جامع شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را راهبرد ایرنا عنوان کرد و گفت : شهدای ما جان خود را تقدیم کردند که آرمان های ملت ما برقرار بمانند و ضرورت دارد رسانه ها معرفی صحیحی از این آرمان ها داشته باشند .

وی افزود:سردار سلیمانی به همه ملت تعلق داشت و هیچ دسته و گروهی وجود ندارد که خود را از ایشان جدا بداند لذا به عنوان رسانه وظیفه داریم این سرمایه بزرگ معنوی، فرهنگی و اجتماعی را معرفی کنیم و پاس بداریم.

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی همچنین در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان با تجلیل از ویژگی های سردار شهید سلیمانی گفت : امروز بیشتر از گذشته نیاز به شناخت دشمن داریم چرا که خیلی از تخریب هایی که نسبت به جامعه و عزیزان ما اتفاق میافتد با ابزار نظامی / ابزار موشکی و تروریستی نیست بلکه با ترور شخصیت ها ست .

سید ضیاء هاشمی با بیان اینکه تخریب دشمن این روزها با تخریب رسانه ای است و دشمن امروز اعتماد اجتماعی مردم را هدف قرار گرفته است افزود : در عرصه رسانه ما باید از تخصص های موجود بهر برده /


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام مدیر عامل ایرنا به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

ادای احترام مدیر عامل ایرنا به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی