مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-21بين الملل

وال استریت ژورنال: ترامپ به دنبال حفظ فشار علیه ایران بدون تقابل نظامی است


روزنامه وال استریت گزارش داد که ترامپ به دنبال حفظ فشار علیه ایران بدون رویارویی نظامی است و همچنین منتظر اقدامات کشورهای اروپایی در زمینه بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی و مقامات منطقه ای گزارش داد، با فروکش کردن خصومتها بین ایران و آمریکا، دولت دونالد ترامپ به دنبال حفظ فشارها علیه تهران بدون سوق دادن منطقه به یک رویارویی جدید است.

  مقامات آمریکایی مدعی هستند، آنها به طور فزاینده ای مطمئن هستند که ایران و متحدان منطقه ای این کشور به دنبال دوری گزیدن از یک جنگ مستقیم با آمریکا هستند.

وال استریت ژورنال افزود: اعضای کلیدی تیم امنیت ملی کاخ سفید از ترامپ خواسته اند که محکم بایستد، تحریم های اقتصادی علیه ایران را حفظ کند و منتظر بماند ببیند سران کشورهای اروپایی به سمت بازگرداندن تحریمهای سازمان ملل علیه ایران حرکت خواهند کرد یا نه.

  براساس این گزارش، برخی از چهره هایی که از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی حمایت کرده اند مدعی هستند که ادامه فشارها به ایران می تواند به تضعیف حکومت یا حتی فروپاشی در آینده کوتاه مدت منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: ترامپ به دنبال حفظ فشار علیه ایران بدون تقابل نظامی است

وال استریت ژورنال: ترامپ به دنبال حفظ فشار علیه ایران بدون تقابل نظامی است