مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:452020-01-21پزشكي

خطر پساب های صنعتی پتروشیمی ها شهرستان دیر را تهدید می کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خطر پساب های صنعتی پتروشیمی ها شهرستان دیر را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری بعد از ظهر سه شنبه در چهارمین شورای سلامت و امنیت غذایی و دومین مجمع سلامت شهرستان دیر در سال جاری با بیان اینکه باید از آب دریا، اطراف و خاک خیلی مراقبت کنیم اظهار داشت: سه پتروشیمی مستقر در شهرستان دیر پیوست سلامت خود را نوشته اند و منتظر نتیجه آن هستیم.

وی با بیان اینکه کمتر از 30 درصد سلامت به حوزه سلامت برمی گردد که فرهنگ سازی و اجتماعی کردن سلامت ضروری است تصریح کرد: وضعیت سلامت استان بوشهر را به صورت مستمر رصد می کنیم و اولویت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عدالت در دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی است.

کشمیری در بخش دیگر از سخنان خود گفت: در 10 ماهه نخست سال جاری 32 نفر در شهرستان دیر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 برابر شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خواستار رسیدگی به وضعیت تصادفات جاده ای در شهرستان دیر شد و گفت: در شهرستان دیر در هر 10 روز یک نفر بر اثر تصادف فوت می شود که اکثراً جوان هستند و این یک واقعیت دردناکی است و این آمار در بقیه شهرستان ها نیست که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 برابر شده است و باید چاره اندیشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر پساب های صنعتی پتروشیمی ها شهرستان دیر را تهدید می کند

خطر پساب های صنعتی پتروشیمی ها شهرستان دیر را تهدید می کند