مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-21سياسي

داده های شفاف و دقیق راه پیش بینی آینده شهرها


مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران بر اساس داده های مکانی، نقش داده های شفاف را برای پیش بینی آینده بااهمیت توصیف کرد و بر اهمیت تحلیل داده تاکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در این نشست تخصصی که در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد، فرجود در ابتدای این نشست با اشاره به اقدامات اخیر در حوزه هوشمندسازی شهر گفت: دبیرخانه تهران هوشمند از دو سال گذشته تاکنون فعالیت های مختلفی را آغاز کرده که مهمترین محور های فعالیتی آن در جهت رفع چالش های شهر متمرکز شده و در واقع برنامه تهران هوشمند نیز برخاسته از مهمترین نیاز ها و چالش های پایتخت است.

او شهر هوشمند را شهری استوار بر مبنای داده توصیف کرد و با اشاره به برنامه ها و پروژه های تهران هوشمند گفت: اولویت بندی در جهت رفع مسائل شهری مهمترین شیوه کار ما در آغاز این پروژه ها بوده است.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اهمیت آینده پژوهی در شهر هوشمند گفت: آینده نگاری شهری حامل پیچیدگی ها و قطعی نبودن عوامل موثر در توسعه آتی شهر ها و گستردگی دامنه متغیر های تاثیر گذار از سطح ملی تا جهانی است.

با توجه به پیچیدگی مدیریت شهری باید از عدم قطعیت های آینده تا حد ممکن کاست و در این راه استفاده از داده ها به بهترین شیوه برای حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داده های شفاف و دقیق راه پیش بینی آینده شهرها

داده های شفاف و دقیق راه پیش بینی آینده شهرها